Otázky:                   Odpověď ANO - NE
41. Vyloučený hráč nesmí zůstat na hráčské lavici. Vztahuje se tento zákaz i na náhradníka vyloučeného z účasti na hře ?
42. Provádí se střídání hráčů výhradně v době, kdy je míč ze hry ?
43. Může hráč bez svolení rozhodčího opustit hrací plochu pokud je zraněn ?
44. Kapitán upozorní rozhodčího, že jeden hráč soupeře má závadu na výstroji. Je rozhodčí povinen tuto závadu zkontrolovat ?
45. Musí mít s sebou rozhodčí na utkání platný průkaz rozhodčího ?
46. Kapitán hostí žádá po skončení utkání o zapsání námitky proti tomu, že domácí družstva vystřídalo více hráčů, než bylo dovoleno ? Povolí rozhodčí tuto námitku zapsat do zápisu o utkání ?
47. Hráč při vhazování hodil míč do vlastní branky. Míče se nikdo další nedotkl a skončil v brance. Rozhodčí nařídil  rohový kop. Jednal rozhodčí správně ?
48. Může být v ofsajdové pozici hráč, který stojí jednou nohou na půlící čáře a druhou nohu má  na polovině soupeře ?
49. Signalizuje asistent rozhodčího paporkem , že je hráč v ofsajdové pozici ?
50.  Smí brankář s míčem v ruce udělat  více než šest kroků ?
51. Je středový praporek umístěn 1 m od pomezní čáry ?
52. Zahájí rozhodčí utkání na hřišti s rohovými praporky na žerdích, které jsou vysoké 170 cm ?
53. Považuje se natření brankových tyčí stříbřitou barvou za přípustné ?
54. Je rohový praporek součástí hrací plochy ?
55. Považuje se úmyslné zalehnutí míče za nebezpečnou hru vůči své osobě ?
56. V době od podepsání zápisu do zahájení utkání urazil hráč domácích rozhodčího. Rozhodčí hráče vyloučil s použitím červené karty. Domácí družstvo utkání zahájilo s jedenácti hráči . Bylo toto řešení správné ?
57. Brankář stojící ve vlastním pokutovém území chytil míč do rukou a plivl  dobíhajícímu útočníkovi do tváře. Útoční stál také v pokutovém území. Rozhodčí utkání přerušil, brankáře vyloučil a nařídil pokutový kop. Bylo toto řešení správné ?
58. Brankář chytil míč do rukou. Poté ho pustil na zem, a protože ho nikdo z útočníků soupeře neatakoval,  přibližně 10 sekund se s ním pokopával v pokutovém území a zdržoval jeho rozehrání. Rozhodčí hru nepřerušil. Bylo toto řešení správné.
59. Kapitán požádal po skončení utkání rozhodčího o provedení kontroly totožnosti hráče soupeře, který odešel ze hřiště v 88 minutě. Jednalo se o běžné střídání, hráč nebyl zraněn. Rozhodčí provedení kontroly umožnil. Jednal rozhodčí správně ?
60. Může se utkání žáků hrát s míčem, který má obvod 64 cm ?